Optimale konferencer
Driften af de fleste virksomheder er betinget af, at dens medarbejdere løbende opnår ny viden inden for deres felt. Er medarbejdere ikke opdaterede, er virksomheden som helhed ikke fuldt opdateret, hvorfor konkurrenter ofte overhaler ‘indenom’. En effektiv, oplagt måde at dele ny viden med virksomhedens medarbejdere er ved afholdelse af en konference. En sådan består typisk af en række foredrag fra eksterne kilder – alle med det formål, at gøre virksomhedens medarbejdere klogere på nye tiltag og tendenser inden for et bestemt felt.
Afholdelse af konference vil ofte give større udbytte end løbende indlæring inden for virksomheden, idet alle virksomhedens medarbejdere får den samme viden på samme tid. Der er ligeledes mulighed for at booke eksperter på området, eftersom der er tale om en enkeltstående begivenhed. Udgangspunktet for kvaliteten af videndelingen højnes derved markant.
Konferencer er også en oplagt mulighed for at udvide sit netværk. hvilket stadigt bliver vigtigere inden for forretningsverdenen. Det er en dag, hvor medarbejdere kommer væk fra kontoret, får ny inspiration og nye input. Således kan løbende konferencer vise sig at være en god investering, såfremt de giver det tiltænkte udbytte.
Udstyr
Udstyr er vigtigt for en optimal afvikling af en konference, da det er afgørende, at alle deltagere tydeligt kan høre foredragsholderen og se den visuelle præsentation. TUXEN tilbyder en totalløsning til dette formål, hvormed et kvalitativt udbytte sikres.
Vores erfaring siger os: ”at det vigtigste ved et arrangement er, at budskabet bliver udtrykt klart og tydeligt. Samt at det er muligt for alle at følge med på storskærme”. Vi kan råde og vejlede Jer i valget af udstyr i forbindelse med arrangementet samt med en gennemarbejdet planlægning før arrangementet. Derudover vil vi være behjælpelige med grafisk og visuel udarbejdelse. Med andre ord, hjælper vi Jer med professionel afvikling af arrangementet. TUXEN stiller garanti for, at der er erfarne teknikere og professionelt udstyr til rådighed.
Vi kan levere alle vores produkter som enkeltenheder eller samlede løsninger. Det står dig tilmed frit for om du vil afhente det hos os eller om vi skal levere det hos dig. Ønsker du assistance fra en tekniker, kan vi tilbyde nogle af de dygtigste medarbejdere i branchen. Du kan altså trygt kan overlade alt det praktiske til os, og i stedet rette al fokus mod deltagerne og dagens program.
Vi tjekker dagligt vores produkter, hvilket giver dig en sikkerhed for, at udstyret hos TUXEN altid er 100% i orden samt i god stand.
Vi justerer løbende vores priser efter tendenser i markedet. Du har derfor garanti for, at vores produkter altid er sat efter konkurrencedygtige priser. Idet vi hele tiden retter ind efter markedet tilbyder vi ofte vores kunder særligt fordelagtige priser.
Mere information
Få mere information eller et uforpligtende tilbud ved at kontakte os på event@tuxen.dk eller på telefon 38 88 93 93. Du kan ligeledes holde dig opdateret via vores nyhedsbrev. Alt du skal gøre er at udfylde formularen i venstre side.
Har du brug for en mere hyppig videndeling med en eller flere instanser i eller uden for din virksomhed? Så kan du med fordel læse mere om videokonference.