Strømlignet projekt styring
Vi er eksperter i at sælge løsninger, og vores salgskonsulenter er dedikeret til at få hele processen til at kører strømlignet og problemfrit for dig som kunde.
FASE-1 – Behovsanalyse og idéudvikling
Vi stater ethvert salg med et opstartsmøde, får at indkredse jeres behov og ønsker i forhold til en AV løsning, dette er det bedste udgangspunkt for processen og ligger til grund for vores senere løsningsforslag. På dette møde vil vi præsenterer jer for mulighederne for hvad der er muligt, og hvad der er kommet af nye tekniske muligheder.
Baseret på dialogen med jer præsenterer vi jer for hvilke muligheder, der vil kunne opfylde jeres behov og lever op til jeres krav.
FASE-2 – Tilbud og rådgivning
Næste skridt er at vi går hjem og regner et tilbud til jer, og kommer frem med hvad der er teknisk muligt.
Når vi har præsenteret jer for vores løsningsforslag, rådgiver vi om fordele, ulemper, funktionaliteten, økonomi, alternative tekniske muligheder m.m. På baggrund af rådgivningen og en videre dialog, fastlægger vi den endelige løsning.
FASE-3 – Projektering og indkøb
Når ordren er afgivet, overtager vores projektleder opgaven og arbejder videre med projektet, i samarbejde med bygherre og eventuelle arkitekter planlægges alle de tekniske installationer i detaljer, og hvis det ønskes udarbejdes arbejdstegninger.
Alle elementer til den solgte løsning indkøbes, testes og klargøres til installation. Skal der laves specialkonstruktioner til projektet, sættes disse processer i gang, så deres bidrag til løsningen er klar sammen med resten af installationen.
FASE-4 – Installation og test
Installationen af den købte løsning er nøje planlagt og ledes af projektlederen og de ansvarlige tekniker. Installationsarbejdet udføres af vores erfarne fagfolk, der er vant til at begå sig på alt fra byggepladser til “aktive” arbejdspladser.
Når installationen er færdig, testes udstyr og dets funktionaliteter, så de lever op til det aftalte, inden det overleveres til kunden.
Den færdige installation gennemgås sammen med kunden inden den endeligt overleveres. Hvis kunden har behov for det, så kan vi være behjælpelige med at uddanne både brugere og superbrugere blandt personalet i brugen og vedligehold af løsningen.